Szkoła Podstawowa Nr 41 z Oddziałami Integracyjnymi w Warszawie
00-345 Warszawa, Drewniana 8

Złóż wniosek o przyznanie stypendium

Stan konta 0.00 zł
Stypendyści w tym roku 0
Do kolejnego stypendium brakuje 2000.00 zł
Opis szkoły
Nasza szkoła zapewnia równe szanse rozwoju wszystkim dzieciom poprzez uwzględnianie indywidualnych potrzeb. Dbamy o to, aby nasi uczniowie uzyskiwali maksymalną - na miarę możliwości - samodzielność i niezależność. Wysoko wykwalifikowana kadra pedagogiczna zapewnia warunki konieczne do prawidłowego rozwoju dziecka.
Przestronne i bogato wyposażone sale lekcyjne posiadają dodatkowo miejsca, w których dziecko może odpocząć.Uczniowie klas "0"-III uczęszczają do świetlicy szkolnej. Tutaj każde dziecko znajdzie coś dla siebie: dobrą zabawę, naukę, pomoc w odrabianiu lekcji oraz możliwość rozwijania swoich zainteresowań. Opiekunowie organizują szereg ciekawych zajęć, podczas których odkrywają talenty wychowanków. Prawidłowy rozwój edukacyjny i wychowawczy dziecka jest możliwy, ponieważ dysponujemy bardzo bogatą ofertą zajęć pozalekcyjnych. Uczniom z klas młodszych zapewniamy zajęcia z gimnastyki korekcyjnej z elementami integracji sensorycznej oraz zajęcia muzyczno - ruchowe. Wszystkie pomieszczenia szkolne, w których przebywają uczniowie to miejsca przyjazne, począwszy od szatni, gdzie każdy uczeń ma własną szafkę, kończąc na stołówce, w której zje smaczny trzydaniowy posiłek.
Patronem naszej szkoły jest Stanisław Staszic. Budynek szkolny powstał w tym miejscu w 1906 roku.
Podziel się miłością z uczniami tej szkoły
nr konta szkoły: PL61109000049149000000000153
Kopiuj
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Skontaktuj się z koordynatorami programu stypendialnego lub napisz na stypendia@mikolaj.org.pl
Antonina Grządkowska
Koordynator programu
Joanna Głodowska
Koordynator programu
Zrealizowano z pomocą środków Funduszu Sektor 3.0 w ramach programu Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności pn. „Nowe Technologie Lokalnie 2021 – Sektor 3.0”, którego realizatorem jest Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.